Nuo 2012-ųju metų turiu atsidares DNB Banke sąskaitą, kurioje iki šiol vieni nuliukai…
Šių metų balandžio 10-ąja dieną gavau elektroninį laišką iš informavimas@dnb.lt, kuriame rašoma jog esu skolingas DNB Bankui 4.23€ už suteiktas kasdienes paslaugas, nors jomis nesinaudoju. Neturiu šiam banke nei banko kortelės, nei internetinės bankininkystės, tiesiog savo vardu sąskaitą.
DNB Banko laiškas:
Mielas Kliente,
Informuojame, kad jūsų sąskaitoje LT0640… trūksta 4.23 EUR mokesčiams už suteiktas kasdienes banko paslaugas sumokėti. Informaciją apie susidariusį įsiskolinimą galite peržiūrėti interneto banke prie sąskaitų likučių, rezervuotų sumų stulpelyje. Prašome papildyti savo sąskaitą per artimiausias 15 dienų, kad įsiskolinimas būtų padengtas. Nesulaukę sąskaitos papildymo, pradėsime skolos išieškojimą.
Jei kiltų klausimų, kreipkitės į bet kurį DNB skyrių (tel. 1608 I-V: 8.00-24.00 val., VI: 8.00-20.00 val., VII: 9.00-16:00 val.), parašykite laišką interneto banke (meniu rinkitės „Laiškai“ -> „Naujas laiškas“).
Pagarbiai,
DNB bankas
Nuo 2013 09 30d. gaunamų laiškų išrašuose vieni nuliukai.
Gaunu į savo elektroninį paštą laiškus su prisegtu sąskąitos išrašu kas mėnesį.
Keista, visuose išrašuose nuliukai ir jokios skolos ten nesimato.
Pateiktuose banko išrašuose matosi kaip 2014 06 05d. gautos pajamos 548.60 Lt ir nuimta grynais 548.00 Lt.
Sąskaitoje palikti 0,60 Lt 2014 09 09 d. tiesiog dingsta iš sąskaitos…
Tad būkite atsargūs ir pasitikrinkite DNB sąskaitą ar jūs neskolingi.
[dflip id=”8004″]