Kas įvyko susijungus dviem gigantams: „Teo“ ir „Omnitel“ išvardino pagrindines 2016 m. klientams pasiūlytas naujoves ir uždirbtus pinigus

„Teo“ ir „Omnitel“ pirmuosius bendros veiklos metus užbaigė pelningai – palyginti su 2015-aisiais, metinės konsoliduotosios „Teo“ grupės pajamos pernai padidėjo 2,5 proc. iki 345,9 mln. eurų. Metinis EBITDA rezultatas, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, sudarė 117,1 mln. eurų ir buvo 5,9 proc. didesnis nei 2015-aisiais.

Paskutinį metų ketvirtąjį „Teo“ grupė gavo 92,4 mln. eurų pajamų (0,8 proc. daugiau nei 2015 metais per tą patį laikotarpį). Ketvirtojo ketvirčio EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, siekė 28,5 mln. eurų (palyginti su atitinkamu 2015 metų laikotarpiu sumažėjo 2 proc.).

„2016-ieji buvo ne tik „Teo“ ir „Omnitel“ integracijos metai, bet ir pelningo verslo augimo metai. Mums pavyko sėkmingai įveikti šį sudėtingą laikotarpį nemažinant greičio ir susitelkti svarbiausiems šių metų darbams – paslaugų ir technologijų integracijai“, – sakė „Teo“ ir „Omnitel“ vadovas Kęstutis Šliužas.

Jis įsitikinęs, kad potencialas, kurį šiuo metu turi sukaupusi „Teo“ grupė, yra stulbinantis. „Vertinant „Teo“ ir „Omnitel“ klientų bazę matome, kad mūsų paslaugomis naudojasi daugiau kai pusė Lietuvos žmonių. Jau dabar jiems iš vienų rankų galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus, kurie leidžia kiekvienuose namuose sukurti tarpusavyje susijusių ir gyvenimą palengvinančių įtaisų bei technologijų ekosistemą“, – kalbėjo K. Šliužas.

Pernai „Teo“ grupė pasiekė net kelis svarbius riboženklius. Sausio 4 d. įsigijo 100 proc. „Omnitel“ akcijų; suvienodino bendrovių struktūras; akcininkams pritarus, pradėjo bendrovių reorganizaciją; pasiūlė interneto diegimo per vieną dieną paslaugas verslui; 4G mobiliojo ryšio tinklu padengė 99 proc. Lietuvos teritorijos; atidarė pagal TIER III saugumo standartus sertifikuotą duomenų centrą; įdiegė naujausias 4.5G ir VOLTE technologijas; išjungė paskutinę analoginę tinklo stotį; verslo klientams pasiūlė vieną vadybininką; užtikrino, kad mobiliojo ryšio klientai Skandinavijos ir Baltijos šalyse naršytų kaip namuose.

Į pagrindinį (stuburinį) ir šviesolaidinės prieigos tinklą investavo 26,6 mln. eurų, o į mobiliojo – 13,5 mln. eurų. Užbaigė „Teo“ ir „Omnitel“ prekybos salonų sujungimą ir į jų atnaujinimą investavo 840 tūkst. eurų. Verslo ir privatiems klientams atsakome bendrais, jiems skirtais numeriais.

2016 metų fiksuotojo ryšio (balso telefonijos, interneto, duomenų perdavimo, TV ir IT) pajamos sudarė 54,4 proc. bendrų abiejų įmonių pajamų, mobiliojo ryšio – 29,3 proc., o įrangos pardavimų – 16,3 procentą.

Pernai klientams, neturintiems galimybių įsivesti šviesolaidį, „Teo“ pasiūlė neribotą mobilųjį internetą už fiksuotą mėnesio mokestį, o verslo klientai iš karto galėjo naudotis mobiliojo interneto sprendimu, kol jiems buvo atliekami plačiajuosčio interneto diegimo darbai.

2016 metais „Teo“ plačiajuosčio interneto prieigų skaičius didėjo 3,4 proc. ir metų pabaigoje siekė 404 tūkstančių. Iš jų šviesolaidinio interneto prieigų skaičius augo 9,3 proc. ir metų pabaigoje pasiekė 246 tūkstančius.

2016-ieji buvo dar vieni išmaniosios televizijos (IPTV) sėkmės metai. Jos ir taip dideli augimo tempai paspartėjo – siekė 28%. Ji sėkmingai keičia kitą „Teo“ teikiamą, tačiau ne tokią modernią, TV paslaugą – skaitmeninę antžeminę televiziją. Per metus IPTV klientų skaičius padidėjo 26 tūkst. ir metų pabaigoje pasiekė 191 tūkst. (augo 15,8 proc.). Per metus buvo nuolat tobulinama IPTV platforma, rudenį klientams buvo pasiūlytas unikalus specialiai vaikų auditorijai skirtas sprendimas „Vaikų kampelis“.

2016 metais Lietuvos teritorijoje „Omnitel“ pastatė daugiau nei 600 naujų bazinių 4G stočių ir dabar, RRT duomenimis, „Omnitel“ 4G tinklas dengia 99 proc. teritorijos. Tuo tarpu reguliaraus mokėjimo paslaugų klientų skaičius padidėjo iki 1 milijono. Pernai jie sunaudojo daugiausia 4G duomenų per visą šios technologijos plėtros Lietuvoje istoriją. Per metus aktyvių 4G vartotojų skaičius išaugo 42 procentais iki 280 tūkst., o vidutiniškai per mėnesį 4G tinkle sunaudotų duomenų kiekis vienam vartotojui padidėjo beveik penktadaliu – iki 6,06 GB.

Padidinus duomenų paketo dydžius visuose mokėjimo planuose, buvo vidutiniškai 40 proc. sumažinta gigabaito duomenų kaina.

Daugiau informacijos apie „Teo“ įmonių grupės 2016 m. ketvirtojo ketvirčio ir visų metų rezultatus galima rasti bendrovės tinklalapyje internete.

Total
0
Dalinasi
Susijusios publikacijos