Prieš kelias savaites su trimis bičiuliais – Gintaras Gimžauskas (idėjos autorius ir CEO), Vytenis Škarnulis ir Dovydas Stulpinas (pastarieji yra tvarkytojai.lt įkūrėjai) – paleidome „Zen PR“ – išmaniąją ryšių su visuomene sistemą internete. Kitaip dar galima vadinti RsV platforma arba, dar aiškiau, savitarna. Antai sulaukėme komentaro, kad esame „Adform’as PR’ui“. Programinių sprendimų dar teks luktelėti, bet kad ir kaip būtų, laikome tai komplimentu. Džiugina, kad rinkos dalyviai supranta, apie ką tas „Zen PR“.
Kitas bičiulis, žinomas RsV rinkos dalyvis, įvardijo, kad „Zen PR“ atidarymas yra simptomiškas – tokie kaip jūs pasiims didelę dalį „black box“ (rutininių) paslaugų“. Nuo savęs pridėčiau, kad technologijos tas paslaugas padeda padaryti ne tokias jau ir „black box“, pridėjus žinių žurnalistams, siuntimo ir atsakymų analitiką, galima pasidaryti ne vieną išvadą ir rasti įžvalgų. Jau nekalbu apie paprasčiausią patogumą.
Nors „Zen PR“ pavadinime yra raidės PR, bet pati PR nedaro – PR galite daryti jūs, o mes viso labo už 16,90 Eur įteikiame įrankį ir kontaktus. Būtent kontaktų bazė ir jų valdymas didžiąja dalimi išskiria „Zen PR“ iš kitų panašių užsienio platformų. Kaip vieni klientai rašė: „Su jumis pasiekėme tas priemones, su kuriomis nei mes patys, nei mūsų PR agentūra nedirba.“
Mūsų platformoje žurnalistų ir redakcijų duomenų bazė suskirstyta kategorijomis ir naujienas gauna tik tie žurnalistai ar priemonės, kurios dengia jūsų temą. Įdomus dalykas. Kalbėdami su žurnalistais išgirdome ne vieną komentarą, kad dažnu atveju jiems reikia tiesiog žinios, naujienos, o ne paruošto teksto publikavimui. Mes tikimės (ir planavome), kad pasitelkusios „Zen PR“ mažos įmonės ar organizacijos be didelio RsV biudžeto ar jo visai neturinčios pagaliau galės pranešti naujienas. Naujiena juk nėra tekstas, naujiena yra tai, ką įmonė ar organizacija daro. Tai ir yra turinys, kurio nori žurnalistai. Už 169 Eur gali nusiųsti net 10 pranešimų – štai jums ir metinis mažos įmonės RsV biudžetas! Tačiau dėmesį ir susidomėjimą parodė ir pranešimus siuntė tiek laisvai samdomi darbuotojai, tiek agentūros, tiek ir stambios įmonės. Dabar atrodo, kad aktualu visiems. Tad reikės palaukti, kol išryškės tikroji tikslinė auditorija.
Jau dabar „Zen PR“ dirbame su antrąja platformos versija, kurioje bus registracija įmonei, laisvai samdomam darbuotojui ar PR agentūrai ir naujų paslaugų viduje. Sekite naujienas ir bendraukite Facebook.