Neseniai atliktas nuomonių tyrimas rodo, kad LRT prekės ženklas per pastaruosius metus mėgstamiausių Lietuvoje prekės ženklų grupėje iš šeštojo dešimtuko pakilo į antrąjį. LRT – sparčiausiai augęs prekės ženklas žiniasklaidoje. Tai atskleidžia Baltijos šalyse atliktas „DDB Brand Capital 2016 m.“ prekių ženklų tyrimas, kurį publikuoja vz.lt.
„Ryškiausia šių metų žvaigždė – LRT prekės ženklas. Tai sparčiausiai kilęs, didžiausią progresą padaręs prekės ženklas iš visų tirtųjų. LRT pašoko net 39 pozicijomis aukštyn ir įsiveržė į dvidešimtuką: iš 57 vietos į 18-ąją“, – skaičiuoja „DDB Vilniaus“ generalinė direktorė Daiva Tonkūnienė.
„Prie LRT sėkmės galėjo prisidėti reklamos transliacijų draudimai“, – svarsto ji. Kartu šuolį galėjo lemti ir didesnė savireklamos apimtis. Kaip skaičiuoja kita tyrimų bendrovė „Kantar TNS“, LRT prekės ženklo savireklamos skirtinguose žiniasklaidos kanaluose per 10 šių metų mėnesių, palyginti su pernai tuo pačiu, matėme 53% daugiau.
Mėgstamiausias prekių ženklas Lietuvoje penktus metus iš eilės yra „Google“, tačiau jam ant kulnų vis labiau lipa „Facebook“. Iš lietuviškųjų vartotojai labiausiai lojalūs „Maximai“.
„Brand Capital“ tyrimas nuo 2012 m. kasmet atliekamas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kiekvienoje šalyje apklausiama po 1000 respondentų. Pastarojo tyrimo laikotarpis – 2016 m. rugpjūtis-spalis.
Platesnę informaciją galite rasti čia.