Negaliu nepastebėti kaip mano pašto dėžutes kasdien užverčia SPAM (reklaminiai laiškai), bet niekada nesitikėjau, kad nebūdamas Danske Banko klientu pradėsiu gauti laiškus iš Danske Bank oficialaus pašto adreso (info@danskebank.lt) su prašymu atnaujinti savo slaptažodžius…
Jau keletą mėnesių gaunu neaiškius laiškus nuo Danske Banko ir nesuprantu kodėl… Aš neesu ir niekada nebuvau Danske Bank klientu …
Pasipiktines Danske Banku atrašiau jiems laišką
“AŠ neesu jūsų klientas, nebesiuntinėkite man spamo!”
Ir gavau atsakymą:
Laba diena,
Informuojame, kad elektroninis laiškas yra siųstas ne Danske Bank A/S Lietuvos filialo. Maloniai prašome neatidaryti nuorodos ir nevesti duomenų. Susidariusi situacija yra žinoma ir atsakingi Banko darbuotojai ją sprendžia. Apie tokius atvejus taip pat yra informuojamas Lietuvos Respublikos nacionalinis elektroninių ryšių tinklų ir informacijos saugumo incidentų tyrimo padalinys (www.cert.lt).
Pranešimas apie pastaruoju metu suaktyvėjusius piktavalių asmenų bandymus išvilioti iš bankų klientų konfidencialią informaciją yra patalpintas banko tinklapyje.
Piktavaliuose laiškuose siunčiamuose masiškai gali būti nurodytas bet koks siuntėjo vardas. Tik skaitant laišką ir žiūrint jo parametrus galima pamatyti neįprastų adresų. Pateikta nuoroda veda ne į Banko puslapį, užvedus pelę galima pamatyti, kad naršyklė nukreipia kitu adresu. Nuorodoje nėra Danske bank internetinės svetainės adreso („.lt“), tai čia pagrindinė priežastis, kad nuoroda nėra saugi.
Kilus klausimams, maloniai prašome kreiptis.
Linkime geros dienos.
Tad kaip taip gali būti?