Kaip ir kasmet, CES pristatyti ir nauji televizorių rinkos standartai. „Samsung“ atsivežė milžinišką 98 colių įstrižainės 8K ekraną turintį televizorių, kurio raiška siekia 7680 x 4320 p – daugiau nei 33 mln. pikselių.
Korėjos bendrovė „HiSense“ pristatė net 22 naujus televizorių modelius, įskaitant keturis 4K raiškos televizorius su HDR apdorojimu, kuris leidžia pagerinti ekrano spalvų ryškumą. Geriausias iš jų – H10, turi lenktą 65 colių įstrižainės ekraną ir kainuoja 2,8 tūkst. dolerių.
25 naujus televizorius anonsavo ir „Sharp“, įskaitant ir N9000 4K raiškos televizorių su 65 colių įstrižainės lenktu ekranu.
Vienas iš tiesų išskirtinis modelis buvo 65 colių įstrižainės UHD serija „Stream TV Netorwks“, kuri leidžia žiūrėti 3D turinį be tam skirtų akinių.
LG „Signature“
Korėjiečių LG pristatė naują prekės ženklą „Signature“. Į nedidelę ir, greičiausiai, brangią prekių liniją patenka produktai, kaip itin plonas 4K rašikos OLED televizorius ar išmanus permatomas nerūdijančio plieno šaldytuvas, kuris turi „automatinių durų“ sistemą.
LG pademonstravo ir naują 15 colių įstrižainės nešiojamąjį kompiuterį „G Gram“, kuris sveria daugiau nei du kartus mažiau už naują „Apple MacBook Pro“, taip pat 98 colių įstrižainės 8K OLED televizorių.