Jo ilgis – 30,48 metro arba lygiai 100 pėdų. Pagamintas šis ilgšis 1980 m. vienetinius automobilius kuriančio Jay Ohrbergo – specialiai kino filmavimams. Tačiau ilgiausio pasaulyje limuzino rekordas jam priklauso iki šiol.
Stebėtina, kad, nepaisant kinematografinės paskirties, neįprastas automobilis yra tikrų tikriausias limuzinas. Tik tiek, kad rieda 26 ratais. Ant kurių linguojančiame kėbule įrengta… vandens lova, nedidelis baseinėlis, sūkurinė vonia, net sraigtasparnių nusileidimo pakyla. Iš „Cadillac Eldorado“, kuris buvo pasirinktas limuzino baze, bruožų likę ne kažin kiek – viena, kita kėbulo detalė.
Pirmas klausimas, šaunantis į galvą išvydusiems gatvėje „American Dream“ (Amerikietiška Svajonė) pavadintą automobilį – kaip jis atlieka posūkį? Reikalas tas, kad už centrinės ratų grupės įrengtas kėbulo sujungimas, per kurį kėbulas ir rėmas posūkyje „perlinksta“ – kaip traukinio sąstatas ties vagonų jungtimis. Galima sakyti, kad galinė limuzino dalis – priekaba.
Minusas – neįmanoma iš priekinio mašinos segmento patekti į galinį segmentą neišlipus iš jo salono. Tiesa, galinę dalį galima atkabinti ir drąsiai važinėti sutrumpintu variantu.