„Orbis“ pristato Rytų Europos rinkai, taip pat ir Lietuvai, naują apartamentų viešbučių prekės ženklą – „Aparthotels Adagio®“. Priėmęs į savo prekių ženklų portfelį „Aparthotels Adagio“, apartamentų viešbučių segmento Europoje lyderį, „Orbis Group“ diversifikuoja savo tinklo plėtrą ir sparčiai žengia į miesto centro apartamentų rinką.
Pagrindinė licencinė sutartis su „Adagio SAS“ suteikia „Orbis“ teisę aštuoniose Rytų Europos valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vengrijoje, Rumunijoje ir Serbijoje – steigti viešbučius šiais prekių ženklų pavadinimais: „Adagio“, „Adagio Access“ bei „Adagio Premium“. Pagrindinė franšizės sutartis, sudaryta 15 metų su galimybe pratęsti dar 5 metų laikotarpiams, leidžia „Orbis“ naudotis visomis paslaugomis, praktine patirtimi ir kita „Adagio SAS“ parama, skiriama „Adagio“ prekių ženklams.
„Aparthotels Adagio®“ 2007 m. įsteigė dvi bendrovės – savo verslo krypčių rinkos lyderės: grupė „Pierre & Vacances Center Parcs“, pirmaujanti Europoje atostogų apartamentų teikėja, ir „AccorHotels“, viena iš didžiausių pasaulyje kelionių ir gyvenimo būdo įmonių grupių. Tai yra šiuolaikiškas atsakas į šiandieninių keliautojų lūkesčius – ar tai būtų draugų, ar šeimos kelionės, ar verslo komandiruotės – „Adagio“ visada yra patrauklus pasirinkimas.
„Adagio“ yra geriausias variantas tiems, kuriems patinka apsistoti apartamentuose, o tuo pačiu – naudotis viešbučio paslaugomis. „Adagio“ yra stiprus prekės ženklas, siūlantis gyvenamąją erdvę, o ne tik viešbučio kambarį. „Adagio“ – puikus sprendimas vidutinės trukmės ir ilgoms viešnagėms, nes užtikrina privatumą, savarankiškumą ir lankstumą. Štai kodėl jis toks populiarus Europoje ir daugelyje kitų pasaulio šalių. Taigi, turėdami „Orbis“ portfelyje tokį sėkmingą ir ilgai Rytų Europoje lauktą prekės ženklą, mes galime galvoti apie naujus plėtros horizontus,“ – sako „Orbis S.A.“ vykdomasis direktorius ir valdybos pirmininkas Gilles Clavie.
Klientų poreikiai pastaraisiais metais keičiasi. Daugelis svečių šiandien pageidauja daugiau lankstumo, erdvės ir laisvės, bet tuo pačiu nenori prarasti viešbučio teikiamų paslaugų. Kartu keičiasi ir daugelio darbų pobūdis: atsiranda vis daugiau projektinių pasiūlymų, ir tai skatina žmones vis dažniau ir ilgesniam laikui keliauti darbo reikalais. „Aparthotels Adagio“suteikia jiems daugiau galimybių rinktis – likti nepriklausomiems ir gyventi tarsi namuose, tačiau tuo pačiu naudotis pagrindinėmis viešbučių paslaugomis ir būti tikriems dėl jų kokybės. Taip pat siūloma kelių pakopų kainodara, padedanti kontroliuoti apgyvendinimo sąnaudas.
„Gyvenimas apartamentuose kaip niekada anksčiau tapo populiarus tarp šiuolaikinių keliautojų. Kelionių „iš namų į namus“ rinka išaugo ir dėl atostogautojų, ir dėl verslo keliautojų visoje Europoje. „Adagio“ sujungia gyvenimo apartamentuose savarankiškumą su viešbučio svetingumu, ir šiuo metu vienuolikoje šalių yra jau šimtas tokių vietų. Dabar mūsų apartamentų viešbučių tinklas įžengs ir į Rytų Europą; o to labai laukė daugelis mūsų dabartinių verslo klientų, dažnai keliaujančių į Lietuvą ir kitas Rytų Europos šalis. Džiaugiamės galėdami pristatyti čia savo prekės ženklą kartu su „Orbis“, didžiausiu viešbučių tinklu Rytų Europoje,“ – sakė „Aparthotels Adagio“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Karim Malak.
Į apartamentų kainą įeina daug paslaugų: registratūra, pasitinkanti svečius ir teikianti informaciją 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę; belaidis internetas bendrose erdvėse bei apartamentuose; kasdienis apartamentų tvarkymas; verslo kampelis; treniruokliai. Papildomai siūlomi savitarnos pusryčiai, skalbimo ir cheminio valymo paslaugos, privati automobilių stovėjimo aikštelė.
About Orbis Hotel Group:
„Orbis Hotel Group“ – didžiausias viešbučių tinklas Rytų Europoje. „Orbis“ valdo daugiau kaip 100 viešbučių ir yra vienintelis visų „AccorHotels“ prekių ženklų licencijos teikėjas 16 valstybių, tarp jų – Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekijos Respublika, Vengrija, Makedonija, Moldova, Juodkalnija, Rumunija, Serbija, Slovakija ir Slovėnija. Iš viso tai beveik 19 tūkst. kambarių. Viešbučių prekių ženklai: „Sofitel“, „Pullman“, „M Gallery“, „Novotel“, „Mercure“, „ibis“, „ibis Styles“ ir „ibis budget“. Šie visame pasaulyje žinomi prekių ženklai garantuoja paslaugas, atitinkančias įvairius kokybės standartus – nuo prabangių 5 žvaigždučių iki ekonominių 1 žvaigždutės viešbučių.
„Orbis“ strateginis partneris
„AccorHotels“ yra Grupė, kurią vienija bendra aistra svetingumui, o į priekį veda bendras pažadas leisti kiekvienam pasijusti laukiamu. Daugiau kaip 250 tūkst. moterų bei vyrų 4 195 „AccorHotels“ įstaigose kasdien rūpinasi tūkstančiais svečių 95 valstybėse. „AccorHotels“ yra vienas didžiausių pasaulyje viešbučių operatorių ir savo klientams, partneriams bei darbuotojams siūlo:
– dvejopą patirtį kaip viešbučių operatoriaus bei franšizės davėjo (HotelServices) ir viešbučių savininko bei investuotojo (HotelInvest):
– platų spektrą pasaulyje žinomų prekės ženklų nuo prabangos klasės („Raffles“, „Fairmont“, „Swis“sotel“, „Sofitel“, „Pullman“, „MGallery“, „Grand Mercure“, „The Sebel“) iki vidutinės („Novotel“, „Suite Novotel“, „Mercure“, „Mama Shelter“, Adagio“) bei ekonominės klasės („ibis“, „ibis Styles“, „bis budget“, „Adagio Access“ and „hotelF1“) įstaigų;
– didžiulę rinką ir lojalumo programą „Le Club AccorHotels“;
– beveik pusę šimtmečio trunkančius socialinės atsakomybės įsipareigojimus ir solidarumą su PLANET 21 programa.
„Accor SA“ akcijos kotiruojamos Euronext Paris biržoje (ISIN kodas: FR0000120404), jomis prekiaujama JAV, OTC užbiržinėje rinkoje (Kodas: ACRFY)
Apie „Aparthotels Adagio“:
„Aparthotels Adagio“ kuriasi miestų centruose ir siūlo apartamentų patogumus kartu su viešbučio paslaugomis.
Šis prekės ženklas atsirado iš bendros įmonės, kurią 2007 m. įkūrė „AccorHotels“ ir „Pierre & Vacances Center Parcs“, ir siūlo trijų rūšių apartamentų variantus: „Adagio“ – vidutinės klasės, šiuolaikiškas, esantis daugelio miestų centre; „Adagio Access“- ekonominės klasės, madingas ir modernus, įsikūręs šalia didžiausių miestų centrų, ir „Adagio Premium“, aukštesnės klasės apartamentų viešbučiai išskirtinėse vietose. Tinklas apima 11 500 apartamentų 100-e apartamentų viešbučių, esančių 11-oje valstybių, ir planuoja plėstis iki 15 000 apartamentų 150-yje apartamentų viešbučių visame pasaulyje 2020 metais.