„Tesla“ autopilotas nepastebėjo kliūtis arba netinkamai į ją sureagavo. Tiesa, pati „Tesla Motors“ pabrėžia, kad ši sistema dar nėra tikrasis autopilotas, o tik pagalbinė priemonė vairuotojui – panašiai kaip traukos kontrolės funkcija. Todėl neatleidžia vairuotojo nuo atsakomybės net ir važiuojant su įjungtu „autopilotu“. Išbaigtą autopilotą „Tesla“ pradės diegti 2018 m.
Šiuo metu tiriama bene didžiausią rezonansą sukėlusi avarija, kurios metu žuvo buvęs jūrų pėstininkas ir ištikimas „Tesla“ gerbėjas Joshua Brownas (40). Nelaimė gegužės 7 d. įvyko Floridos valstijoje.
Nors vėliau paaiškėjo, kad avarijos metu J.Brownas telefone žiūrėjo filmą apie Harį Poterį, tai neišsprendžia pagrindinės problemos: ar galima aklai pasitikėti dirbtiniu intelektu – autopilotu. Primename, kad J.Browno vairuojama „Tesla Model S“ rėžėsi į baltos spalvos sunkvežimio priekabą. Avarijos metu nupjautas elektromobilio stogas.
Kaip pranešė agentūra „Reuters“, viena tiriamų versijų – kad sutriko kameros ir vieno iš radarų, identifikuojančių kelio objektus, darbas. Todėl sunkvežimis liko „nepastebėtas“. Kita versija, kad radaras per klaidą sunkvežimį palaikė kitu objektu – viaduku ar kelio ženklu. Liepos 28 d. „Tesla“ atstovai susitiko su JAV Senato komercijos komiteto nariais ir diskutavo apie šią „sisteminę problemą“, kuri sukėlė avariją. Nacionalinė JAV transporto saugumo tarnyba pradėjo tyrimą, tačiau kol kas išvadų neskelbia. O „Tesla“ administracija pareiškė, kad avariją lėmė lemtingas aplinkybių sutapimas.